Sharing is caring. Daarom delen we in onze blogs graag de laatste ontwikkelingen, praktische tips en onze visie op goede websites met jullie.
Een goede website draagt bij aan het succes van een onderneming. Het kan je meer naamsbekendheid, een groter bereik en zelfs meer…
Veel zakelijke websites hebben tegenwoordig een blog. En dat is niet zo gek, want een blog toevoegen op zo’n website heeft veel…
Veiligheid is een belangrijk aspect van elke zakelijke website. Een onvoldoende beveiligde website levert jou als ondernemer risico’s op. Denk aan spam,…
Op 25 mei 2018 trad de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in. Sinds de komst van de AVG gelden op het gebied van…
Veel consumenten beginnen hun zoektocht naar een product of dienst op Google. Ook wanneer klanten specifiek naar jouw bedrijf op zoek zijn,…
Heb jij een bedrijf met een fysieke locatie waar klanten naartoe komen, zoals een winkel, een schoonheidssalon of een kapper? Of voer…
De eerste bouwsteen van een goede website is de bezoeker/gebruiker. Een goede website maak je niet voor jezelf, maar voor jouw (potentiële) klanten.…
Een website heb je nooit zomaar. Het (laten) maken en onderhouden ervan kost tijd en geld en een website moet jouw bedrijf…
Vindbaarheid (met name in Google) is een van de negen bouwstenen voor een goede website. Eerder bespraken we al de technische aspecten die bijdragen…