Een website die meer is dan een online informatiebrochure en een toegevoegde waarde voor het bedrijf vormt. Dat was de wens die het LoopCentrum naar ons uitsprak. Geen probleem, regelen we! Samen met Sociaal Kapitaal en Effecty, onze buurbedrijven in businesscenter HUB73 en tevens al betrokken bij de marketing van het LoopCentrum, gingen we aan de slag.
Plan de campagne
Want naast een nieuwe website, had het LoopCentrum behoefte aan onder andere een verbeterde positionering en geoptimaliseerde klantreis. Daarom zijn we – in samenwerking met Sociaal Kapitaal en Effecty – gestart met strategiebepaling en hebben we persona’s met bijbehorende customer journeys uitgerold. Tijdens dit proces werd helder welk doel de vernieuwde website kreeg: enerzijds het neerzetten van een duidelijker en strakker verhaal richting de doelgroep, waarin de expertise van het LoopCentrum goed naar voren komt. En anderzijds een grotere zichtbaarheid en vindbaarheid. Op basis van wireframes, gemaakt door Effecty, zijn we vervolgens aan de slag gegaan met het design van waaruit we de website konden bouwen.